【逃犯條例】學生遇的士義載遊行人士深受感動 司機沿途主動兜黑衣人前往維園

2019.06.17

昨日(6月16日),大批市民身穿黑衣前往港島遊行。由於人數眾多,不少市民都要花費一些時間才能到達位於銅鑼灣的遊行起步點維園。香港中文大學的「逸夫學生會 SCSU」在FB專頁撰文,指學生會成員們在前往維園的過程中遇上了一個令人感動的的士司機。

該學生會指,當日兩位莊員見到金鐘站逼滿黑衣人,因時間緊迫而決定轉乘的士。他們在手機APP加上額外小費叫車,之後有一位司機秒速接單。

在前往維園的途中,司機在馬路側開窗慢駛,更詢問身穿黑衣的路人是否去遊行,不過路人指自己不會從維園出發。

準備落車時,兩位莊員才發現司機原來沒有「落錶」,更一直懸掛著「暫停載客」得紙牌。莊員們感到好奇,於是問司機:「係呢... 今日有遊行,你仲敢過黎港島,唔驚搵唔到食咩?好多司機都唔敢過海...」。司機就表示:「遊行啫,冇乜所謂啦。」,更希望今日可以有更多的人上街遊行,直言「一定要多啦!唔多就真係死得!」。

到達目的地後,司機更直接表示「得啦唔洗比錢我喇」,更催促兩位莊員下車:「你哋唔好俾錢我啦!你哋快啲落車啦!我仲趕住去兜其他人去維園遊行」。

兩位莊員深受感動,表示「原來,司機一直與我們同行。今天的二百萬人遊行,你是其中一份子。」

全文:

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓