【白色強人】劇中演員曾在澳洲任急症室醫生 入行10年演33次醫護人員成專業戶

文: Ling Kwok
2019.06.20

TVB播出新劇《白色強人》,大講醫療制度,有別於過去劇集。馬國明、唐詩詠及張曦雯飾演醫生,不過講到專門醫生,劇中有位演員曾經是個真醫生,未入行前在澳洲當地醫院工作,說的是前港男郭田葰(Marcus)。

郭田葰於2009年參選香港先生選舉。他入行前憑優異成績考入墨爾本蒙納士大學讀醫科,畢業後成為急診科醫生,在墨爾本Box Hill HospitalMaroondah Hospital工作4

不過他成為醫生後,發現自己對演藝工作有濃烈興趣,在澳洲居住時已擔任中文廣播電台主持,大講娛樂新聞及醫學常識,他更會5種語言,包括粵語、普通話、英語、日語及印尼語。

而他選擇回港參加香港先生時,當時剛取得澳洲戶籍,但依然想實現演藝夢,參選港男後便加入TVB。由於他前身是醫生關係,因此經常飾演專業人士角色。

入行10年已飾演過33次醫生,成為「醫生專業戶」。因為有做過急症室醫生經驗,所以他亦有份參與《白色強人》的劇本創作,演員拍劇時都會問他醫學常識。

郭田葰笑言,做演員後反而可以推廣更多醫學知識給大眾,令大家可以預防勝於治療。

圖:《白色強人》影片截圖、FB@郭田葰

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓