稱最介意楊明被嘲「食軟飯」 莊思明感心痛 撰千字文還男友清白

2019.06.27

港姐出身的莊思明是大馬拿督的千金,家境富裕。正因如此,她與楊明拍拖3年期間,楊明不時被指「食軟飯」。今日莊思明就在IG撰寫千字文為男友護航,稱自己最介意「有人會話楊明食軟飯」,澄清男友不曾用過自己一分一毫,又指「睇住佢因為我而要受三年委屈我好心痛」。

莊思明與楊明拍拖3年,由於女方家境富裕,楊明不時被指「食軟飯」。今日,莊思明就在IG為此發聲,澄清男友並沒有用過自己一分一毫,反而會主動承擔日常生活支出。對於楊明因自己受盡委屈,她感到心痛。 

她指自己之所以忍不住為男友出聲是因為不希望「大家再去抹黑一個好努力去賺錢去令家人同另一半過安樂日子嘅好人」,又表示「唔明白點解成日都有人好似瞓係我床下底咁以為好了解我哋嘅生活,我忍左三年我唔想再忍啦,我想還佢一個清白」。而莊思明家姐莊思敏亦有留言撐妹妹:「我可以證明我有份食阿楊買返來嘅餸咖」。

全文:

來源:IG@莊思明

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓