【白色強人】觀賞女友獻熒幕初吻給何廣沛 男友與馮盈盈收睇獲讚大方

文: Ling Kwok
2019.06.26

《白色強人》是馮盈盈第二套作品,她與何廣沛在劇中有感情線。劇情早前講到何廣沛不滿有醫生為十歲小朋友治理時,決定為病人截肢,認為他在斷送小孩一生,馮盈盈事後上前安慰何廣沛。

何廣沛不滿醫生決定為十歲小朋友截肢後,便一支箭離開,馮盈盈隨後跟上。

其後馮盈盈出言安慰,當何廣沛說自己心情沒有受到影響,正打算離開時,馮盈盈一句:「德仔」就上前親吻對方,再來一個對望。
據知這是馮盈盈的熒幕初吻,可是有網民就話初吻的鋪陳以及劇情的配合有點突兀,看似有點浪費了馮盈盈的初吻。

而出現初吻之前,馮盈盈上載了她與男友及何廣沛的合照,並說:「鍾醫生陪方醫生睇方醫生錫潘醫生,咁方醫生係咪要錫返鍾醫生?」在hashtag表示最驚嚇一幕,幸得馮盈盈男友大方,一同收看這一幕。


其實馮盈盈之前在《後生仔傾下偈》裡講到拍《白色強人》要與何廣沛接吻,事後要向男友打千字文報告,還要很仔細地描述整個過程,她笑言:「4點收工,之後8點要起身,我冇瞓過,因為要打報告」,要講到「kiss咗3次,冇多冇少,冇任何體液的交流」,仲要同男友講:「我一啲都唔愛佢!」
幸而盈盈的男友明白事理,勉強接受這個事實,盈盈都知道男友擔心出於愛,所以男友有怨言都會盡最大努力去安慰對方,有良好的溝通。

圖:《白色強人》影片截圖、IG@馮盈盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓