曾唱《廢青》鼓勵年青人要勇敢追夢 有粉絲對譚詠麟支持警察感失望

文: Ling Kwok
2019.07.02

譚詠麟早前出席支持警隊活動,引起大眾討論,多位藝人及歌迷都對此作出回應,表達個人意見。事件發生後,有譚詠麟的多年粉絲表示他的舉動感到失望,於是把珍藏多年的黑膠唱片打碎,以示不滿。

譚詠麟出席支持警隊活動後,發表「不談政治」論,又指現時年青人「九唔搭八」。

有部分歌迷事後表示對譚詠麟的言論及舉動感到失望,於是親手打爛黑膠唱片,那怕已珍藏多年,仍要打爛表示不滿,與此同時亦有粉絲依然支持偶像。

有網民就重提譚詠麟去年推出大碟《音樂大本型》,與年青創作人合作,曾以《廢青》鼓勵年青人追夢,他當時更說:「自己的潛能幾時被發掘無人知,所以一定要立場堅定、目標正確,不要輕言放棄,相信你係得嘅!」如今就被網民指出他早前所作已跟《廢青》這首歌背道而馳,得個講字。

圖:譚詠麟微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓