【白色強人】洗腦歌《Can you hear》加推中文合唱版 馬國明相隔3年再獻聲

文: Ling Kwok
2019.07.12

提到《白色強人》,除了馬國明及唐詩詠外,還有幾乎日聽夜聽、由譚嘉儀主唱的插曲《Can You Hear》,網民都話每次聽到前奏,開始感到煩擾,更表示TVB洗腦式播放破壞一首動聽的歌。不過TVB似是要乘勢而上,不停播之餘,更找來馬國明推出合唱版。

譚嘉儀早前已在IG預告,TVB電視劇《白色強人》插曲《Can You Hear》將會有中文合唱版,並找來了劇中男主角之一馬國明合唱,日前兩人拍攝MV。

昨晚《東張西望》公開MV拍攝花絮,譚嘉儀與馬國明飾演一對甜蜜的戀人,除了一齊溫馨玩貓,亦有不少親密的鏡頭。

據兩人透露,當兩人做盡頭貼頭、深情對望的動作後,導演建議加親吻的鏡頭,馬明笑言非常緊張,但也覺得加了會令整個MV更完滿,於是配合,幸好出來效果也不俗。

馬國明繼2016年於《流氓皇帝》與周麗淇獻唱片尾曲《心暖》後,相隔3年再開金口唱歌,再拍MV加瞓身演出真係唔話得。

不過今次合唱之後,有網民就覺得MV應該要配合劇情,由馬國明與唐詩詠主演就最完美。

來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓