【白色強人】中槍後生死未卜結局被指爛尾 李佳芯開直播親自為下落解畫

文: Ling Kwok
2019.07.15

TVB重頭劇《白色強人》上星期大結局,結局尾段講到患上心臟腫瘤的李佳芯做完手術後,沒有回到明成北醫院做醫生,反而去當無國界醫生,可是她遇上了非聯合國的軍人,對方用槍指她的頭,最後卻以一個遠鏡配合一下槍聲便完事。

網民看過TVB劇集《白色強人》的結局後,聽到Ali疑似中槍的槍聲後,指她生死未卜,直言不能接受。

部分網民認為結局「爛尾」,如果《白色強人》要開續集的話,沒有Ali就寧願不看。

大家對李佳芯的下落感到緊張,Ali就此在big big channel開直播,為大家解除疑慮,她說:「呢個係一個open ending,有冇死我自己都唔知!其實我係搶咗槍之後,對住佢哋亂槍掃射!」

Ali這樣說,似是為續集鋪路,由於未知李佳芯飾演Kennis的下場如何,續集她可能會大難不死地回來!

圖:《白色強人》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓