【幽靈刺客】Marvel宣佈《Blade》重啟 經典超級英雄加入MCU!金像男星加盟主演

2019.07.23

早前舉行的聖地牙哥動漫節(San Diego Comic Con),Marvel Studios宣佈了一系列MCU第四階段的未來計劃,有《奇異博士2》電影即將回歸外,更宣佈經典超級英雄電影《幽靈刺客》(Blade)正式重啟加入MCU,更將由兩屆奧斯卡金像男星馬許沙拉艾利(Mahershala Ali)主演!

今年初已有消息傳出《幽靈刺客》將會加入MCU,今次消息確實令Marvel粉絲感到相當興趣!《幽靈刺客》故事講述半人半吸血鬼的Eric Brooks,拯救將被消滅的人人類,不受吸血鬼的攻擊,過去漫畫亦曾拍成電影及電視劇。

而今次《幽靈刺客》電影重啟加入MCU,將由兩屆奧斯卡金像男星馬許沙拉艾Mahershala Ali)主演,電影LOGO亦一同公開,不過暫時未有確實上映日期,想睇的朋友就要密切留意。

 

圖片來源:FB@Marvel Studios、IG@mahershalaali

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓