隨基建落成生態環境受到嚴重破壞 白海豚數字再創新低全港只剩32隻

文: Ling Kwok
2019.08.02

漁護署今日公佈最新的白海豚數字,繼前年47條後,去年香港水域只剩下32條,再創新低。除了數字成為新低,愈來愈少海豚出生,能夠一同出沒到處活動的能力也降低了,成為了危機。

雖然香港政府計劃係大嶼山南面、西南面劃成兩個保護區。

可是南面時有高速船行駛,將保護區分開。政府與海事處未有正視及打算將高速船改道以解決問題,令白海豚生活更危險,得不到保護。

港珠澳大橋落成後,機場第三跑道正進行得如火如荼,長此下去,白海豚很快便會凶多吉少。

因此,香港海豚保育學會發起聯署名為「海豚三十・收復豚地」行動,支持成立大型海岸公園及高速船改道,保衛海豚的最後家園。

來源:香港海豚保育學會 Hong Kong Dolphin Conservation Society

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓