《大帥哥》不只「誰大誰惡誰正確」 回顧張衛健9句神級警世對白

文: Ling Kwok
2019.08.05

「逃犯條例」所引起的風波持續,警民之間的衝突依然存在,預計未來仍會發生。有網民突然想起TVB約大半年前播放的劇集《大帥哥》,發現以軍閥為背景與張衛健在劇集裡所講的金句竟然可以應用於現今社會,除了「誰大誰惡誰正確」,還有不少對白值得我們深思。

1.「呢一秒唔放棄,下一秒就會有希望」

2.「我有四樣寶物:掛喺臉上嘅自信,埋喺心入面嘅善良,融喺血液嘅骨氣,同刻喺生命嘅堅強!」

3.「要成為一個大將,唔係睇你殺咗幾多人,搵到好多錢,攬到幾大權,大將,係一份態度,一份心!」

4.「強大,唔係你能夠征服幾多,係你可以承受幾多。

5.「每個人,每件事,都逃唔過時間嘅考驗。時間唔會包庇壞人,真壞人唔可怕,可怕嘅係假好人。」

6.「信任就係一把刀,一旦你畀咗人,對方就有兩個選擇,一係就桶你,一係就保護你,你自已揀。

7.「 人善人欺天不

8.「一個真正愛花嘅人,係唔會不擇手段咁將佢摘落嚟。而係會為佢淋水,畀佢陽光,你冇理由感受唔到。

9.「英雄,我做唔起,亦從來唔稀罕做。

圖:《大帥哥》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓