彭浩翔做護旗手 杜汶澤斥傷害香港人感情!昔日好友失望兼嬲爆:絕對唔會原諒你

2019.08.07

近日央視新聞在新浪微博發起「#五星紅旗有14億護旗手#」的話題,號召一眾網民轉發國旗圖片,表達愛國情懷。不少香港藝人亦在微博轉發響應行動,包括Angelababy、陳偉霆及成龍等。而導演彭浩翔亦加入護旗手行列,此舉令昔日好友杜汶澤感到失望又生氣,感嘆「睇住你大睇住你壞呀」,直言「我絕對唔會原諒你」。

彭浩翔昨日在微博轉發央視新聞的國旗圖片,表示「我是護旗手」。

杜汶澤亦在同日於FB發表對「護旗手」話題的看法,指「其實你已經搵咗好多錢啦!唔使再窮啦!乜X嘢叫「我是護旗手」呀?」,又表示「咪X再呃香港人錢呀!」。

之後杜汶澤再撰文,澄清上述言論是針對彭浩翔一人,直斥他「自己投資拍賀歲就標榜自己為香港人而拍,咁X有型?叫人支持本土電影?響香港同你個出人血饅頭 t-shirt 嘅兄弟鄒凱光開 talk show 賺香港人錢?」,又指彭浩翔沒有資格罵王晶,因為「王晶至少夠膽講佢唔志在香港市場!好你多多聲!」。他對此失望又生氣,嘆「睇住你大睇住你壞呀」,同時表示彭浩翔傷害香港人感情,直言「我絕對唔會原諒你!」。

杜汶澤與彭浩翔相識多年,自2003年起合作多部電影,包括《大丈夫》、2《伊莎貝拉》、《破事兒》及《低俗喜劇》等。

來源:weibo@彭浩翔、FB@杜汶澤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓