田蕊妮疑暗諷政府記招無限loop 大陸網民呼籲抵制兼封殺視后 揚言罷睇劇集

2019.08.08

香港反修例風波自6月起持續至今,有市民早前發起8月5日全港大罷工。特首林鄭月娥與政府官員於同日早上舉行記者招待會,宣布警方將每日召開記者會,政府亦會舉行跨部門發布會。其後藝人田蕊妮就在FB撰文,疑似暗串記招無限loop,引來了一批大陸網民發起抵制行動,要求封殺田蕊妮。

田蕊妮8月5日在FB撰文,指「我依家開個記者會宣布一陣間會有一個記者會,嗰個記者會嘅內容係聽日會有一個記者會⋯⋯⋯」,疑似暗串當日林鄭月娥宣布未來記者招待會的安排。

有網民將其貼文轉載至微博,引起大陸網民迴響,更發起抵制行動。不少人都揚言罷睇其劇集,支持封殺田蕊妮。

來源:微博、FB@田蕊妮

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓