【iPhone 11】iPhone 11/11 Pro系列最平$1449換新機 睇勻Apple舊iPhone回收價

2019.09.12

蘋果發佈會昨日舉行,全新的iPhone 11、iPhone 11 Pro 及 iPhone 11 Pro Max 終於正式面世,果迷關心新機價格和開售日期之外,當然仲想知道舊款iPhone的Apple GiveBack 回收價格,舊機升級至iPhone 11最平價$1449就可換購,有興趣的朋友可以睇睇!

iPhone 11、iPhone 11 Pro 及 iPhone 11 Pro Max日前正式登場,當中iPhone 11 Pro 及 iPhone 11 Pro Max新加入的三鏡頭是一大賣點。3款新iPhone將於香港時間9月13日晚上8時起於Apple Online Store接受預訂,最快在9月20日正式發售。

在Apple 官方網站購買新iPhone,可以看到Apple Trade In 換購計劃的提示,按進一步了解後就可以看到一系列舊iPhone的最高回收價,當中以iPhone XS Max 512GB最高回收價最有$4550,只需補最平價$1449就可以換到iPhone 11。

想了解示參考回收估價的朋友,可以到蘋果Trade-in回收網頁,輸入 iPhone IMEI 碼、型號或序號查詢,有興趣的朋友不妨考慮一下,>>按此<<但要留意,回收舊機需要開關、按鈕、顯示器、相機功能、外觀等方面正常。

來源:Apple

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓