買iPhone11定iPhone XR好? 購買前2大機型7大分析比較指南攻略/鏡頭規格/價錢

文: Toby Mok
2019.09.24

Apple蘋果早前已在蘋果發布會上發表了3部全新iPhone手機,包括iPhone 11、iPhone 11 Pro、iPhone 11 Pro Max,各位果迷紛紛比較不同型號iPhone,分析邊款iPhone型號更抵買。今次就為大家分析比較作為iPhone XR的後繼機iPhone 11及iPhone XR的分別,即睇分析Apple iPhone XR及iPhone 11的比較分別7大重點。

顏色

iPhone XR提供6款顏色,包括藍、白、黑、黃、珊瑚、及紅色。而iPhone 11同樣會提供6款顏色,除了會保留黑、白、黃及紅色之外,更新推深受女生喜愛的紫色及綠色,按下圖睇iPhone 11手機顏色。

尺寸及重量

2款iPhone 的重量同樣為194克,高度、寬度及厚度亦一樣。

防水

iPhone XR可在水深達 1 米長達 30 分鐘而iPhone 11則可以在水深達 2 米長達 30 分鐘,iPhone 11的防水功能較XR好。

屏幕規格

2部iPhone同樣採用Liquid Retina HD顯示器,屏幕尺寸同為6.1 吋。

鏡頭

iPhone XR採用1200 萬像素廣角單鏡頭設計,相反iPhone 11則採用雙鏡頭設計同時具備超廣角、廣角及夜間模式。而在原深感測相機功能iPhone XR則配備700 萬像素鏡頭支援高達 60 fps 的 1080p HD 影片攝錄。iPhone 11則可支援1200 萬像素鏡頭及可拍攝4K影片攝錄。相信iPhone 11的攝影功能會比iPhone XR更出色。

容量

iPhone XR有2大容量可選擇,包括64GB及128GB。而iPhone 11則有64GB、128GB 及256GB可供選擇。

價錢

2款手機的價錢亦相約iPhone XR價錢由$5199(64GB)起,而新出的iPhone 11則售$5999(64GB)。相信想買64GB手機的朋友買新推出的iPhone 11會更抵玩。

資料及圖片來源:Apple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓