KillerSoap主唱陳樂基即場飲用東江水 網民想起經典廣告:飲冇煲過嘅溪水?

2019.10.08

樂隊KillerSoap殺手鐧的主唱陳樂基早前在網上分享了一條短片,他在片中示範即場飲用東江水,引起不少網民討論。陳樂基表示自己在九月尾前往位於江西贛州安遠縣三百山的東江源,即場飲用東江源頭水,大讚水質清澈甘甜,更因此被網民封為「東江水KOL」。

陳樂基在網上表示,自己在9月27日來到江西贛州安遠縣三百山東江源,大讚當地「景美人善純朴」。

他指自己看到東江源後十分激動,更即場飲用東江源頭水,直言「清澈甘甜」。

其短片引起網民熱烈討論,不少人都封陳樂基為「東江水KOL」,亦有網民因此想起多年前的一個經典廣告。

廣告中,有個男孩打算用手捧著水直接飲用,與陳樂基的行為有異曲同工共之妙。廣告中的男孩被一個女孩叫停,女孩對男孩講:「你有冇常識㗎?飲冇煲過嘅溪水?」

來源:WEIBO@陳樂基

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓