【金宵大廈】張曦雯做返自己打機投入到爆粗 羅拉背心look現身獲網民大讚 

文: Ling Kwok
2019.10.11

TVB電視劇《金宵大廈》自播出以來大受歡迎,不過今個星期快要踏入尾聲。周三(9日)播出的單元《Simone》,就有打機女神張曦雯演出,與林子善進入虛擬世界,齊齊打機,非常有趣。

在劇中,張曦雯飾演自己,也就是張曦雯。因為一次見面、一個遊戲,就與林子善飾演的「膠罐」遇上,深宵上線齊齊玩《奇幻大廈》的遊戲,從此變成了朋友。

而情節上,張曦雯打機時,更穿上小背心的「羅拉look」,有不少網民大讚好睇,為單元劇畫龍點晴,覺得Kelly真係好靚。另一方面,張曦雯有「打機女神」的稱號,因為她早前曾經直播打機,投入到爆埋粗口,今次在《金宵大廈》猶如做回自己,同樣展現最真實最自然一面,大講:「what the fxxk」及「shxt」,盡顯真性情。

圖:TVB、IG@張曦雯

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓