彭皓鋒為TVB捱足16年未曾得到肯定 離巢外闖即變影帝級人馬

文: Ling Kwok
2019.10.15

TVB台慶劇《解決師》裡,大家可能會發現熟悉面孔,也就是彭皓鋒。他是著名的綠葉,有「御用壞人」之稱。他於2014年約滿TVB後開始外闖,並憑著個人努力,得到多個國際獎項。

彭皓鋒入行之前從事金融業,並於1996年投考第9期TVB藝員訓練班後,入行TVB。他在TVB工作16年間,所演的角色戲份不多,多是黑社會及債主等,所以他有「御用壞人」之稱。直到2012年,他覺得在TVB拍劇的機會大減,於是一試離巢,開始轉戰大陸,2016年,彭皓鋒終憑網絡電影《老師上錯身》奪得《美國荷里活國際電影節》「最佳男配角」。2017年,又憑《破冰》奪得《加拿大金楓葉國際電影節》網絡電影組別「最佳男主角」。

做了綠葉多未得過獎項肯定,一離開得獲封影帝,飲水思源的彭皓鋒最感謝就是TVB的栽培,特別多謝TVB高層梅小青,沒有她就沒有機會到大陸發展。所以今次在《解決師》再次飾演黑幫大佬,彭皓鋒都一口答應,實在是有情有義。

圖:彭皓鋒@微博

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓