為TVB效力13年曾一年拍5套劇不獲肯定心灰意冷 傳黃浩然離巢轉簽古天樂公司

文: Ling Kwok
2019.10.18

近期有不少TVB藝人離巢及不獲續約,造成小生花旦荒,近日傳出在TVB工作多年的黃浩然,傳因效力公司多年,但不獲賞識,因此選擇離巢,並轉簽古天樂旗下的公司,再戰電影圈。

黃浩然在TVB工作已有13年,雖不是親生仔(即是沒有經理人合約),但他熱愛工作,曾一年最多拍五套劇,產量甚豐。試過因為操勞過度,患上罕見痛「貝塞特氏症」,需要停工休養,導致損失過百萬收入。

康復後,黃浩然又積極投入工作,不過日子漸久,有傳為TVB工作多年的黃浩然一直都未獲肯定,加上因為黃心穎的「安心偷食」關係,導致《法證先鋒IV》補拍,令他甚為不滿,所以有意離巢,轉簽古天樂旗下公司拍電影。

如有屬實,《法證先鋒IV》將會是黃浩然最後一套TVB作品。

圖:IG@黃浩然

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓