Netflix分享帳號噩耗傳短期內設限制 嚴格限制帳號共享!冇得同朋友Share用?

2019.10.22

近年影音串流平台大受劇迷歡迎,可以輕鬆點播劇集、電影和綜藝非常方便。除了率先帶領影音市場熱潮的Netflix外,連迪士尼和HBO都將相繼推出Disney+及HBO Max。不過最近就有消息指, Netflix 將會在短期內限制用戶帳號共享,相信這對習慣Share帳號共用的朋友來說是噩耗!

現時想使用Netflix需要加入為會員,當中有多訂閱方案。而現時Netflix對帳號共享沒有太大限制,只有限制同時登入的裝置數量,所以不少人普遍都會搵齊三五知己,一齊夾錢Share月費。

 

不過這方法有機會在再也不能使用!因為上周Netflix公佈了本年第三季業績增長,更表示將會嚴格限制帳號共享方式,據指將會限制用戶登入裝置數量,及以用戶IP位置來限制,目的希望限制一個帳戶只在同一建築物內同時使用。

 

Netflix高層Greg Peters亦對此事作出回應,指確實將會在短期內調整帳號分享規範。

 

大家又點睇今次消息呢?

 

來源:konbini:圖片來源:unsplash

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓