洪永城罕有地與前度在IG互動網民促復合 唐詩詠一句回應揭露兩人交情

文: Ling Kwok
2019.10.29

記得上星期是黃翠如38歲生日,大家見到老公蕭正楠Call馬邀論圈中大量好友齊齊到林盛斌阿Bob的獨立屋慶祝。與此同時,見到大合照內有不少亮點,包括一對舊情人-洪永城與唐詩詠。

黃翠如生日,洪永城與唐詩詠雖然是舊情人,但同時也是壽星女的好朋友,於是成為一個機會促成同框的場面,還意外地發現了唐詩詠的緋聞男友馬國明,這個場面真的是絕無僅有。洪永城與唐詩詠其實不止同框出現,事後唐詩詠更特意在洪永城的IG留言,講回在派對上玩遊戲的情況,她說:「你點止打個招呼咁簡單呀!明明係醫生又唔講,等大家殺咗你。」

網民見到唐詩詠罕有地在前度洪永城的IG留言,感到匪夷所思,同時又鼓勵兩人復合。唐詩詠事後表示其實不是第一次與前度見面,不過對於網民回應有冇機會復合,唐詩詠深知男方如今與新女友也很甜蜜,直言:「唔好搞咁多嘢喇,我很珍惜這段友情,希望大家尊重我們。」相信網民都要接受現實。

圖:IG@唐詩詠、洪永城

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓