女兒萬聖節想扮公主媽媽一口答應 小朋友一個要求令母親創造崩壞版白雪公主

文: Ling Kwok
2019.10.30

明天就是一年一度的萬聖節,第一件事就會想起扮鬼扮馬,對於家長來說,就是要為子女參加萬聖節節日的造型而煩惱,因為往往都要發揮創意。台灣就有位媽媽,因為女兒的一句說話,就創造出爆笑造型。

根據Facebook群組「爆廢公社二館」,見到不少家長都大曬自己今年為子女製作萬聖節造型。由於電影《小丑》(Joker)及《小丑回魂》(It)上映關係,就有不少小朋友以兩套電影主角造型示人,像真度極高,還添幾分可愛。配合高質的拍攝手法,不少網民都要為家長點個讚。

除此之外,有位家長就因為小朋友一句話,創造出有創意又崩壞的造型。因為那位小女孩先向媽媽表示想做白雪公主,媽媽立即答應,不過女兒再加一句:「但必須是死掉」媽媽完成了「斷頭公主」後,女兒非常入戲,表情的確恐怖,從背後睇都有點陰森,相信媽媽也不相信女兒的要求如此特別吧!

圖:Facebook群組「爆廢公社二館」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓