【Switch/PS4】Overcooked! 1+2推合集版!一隻遊戲價錢買齊2款遊戲

2019.10.31

講到多人合作派對遊戲,點少得近年大熱作品《Overcooked!》,可說是每次Party game必定出現的遊戲之一!最近發行商Team17就為大家帶來好消息,宣佈即將推出《Overcooked! 1+2》合集版,而且只要單隻《Overcooked! 2》的售價就買到,變相是「買一送一」買一隻遊戲送一隻遊戲,之間仲未入手的朋友不妨可以考慮一下!

合輯版將會收錄兩款《Overcooked!》和《Overcooked! 2》的遊戲內容,包括20 位不同造型的廚師和多達75個完全不同的關卡,啱晒同朋友慢慢挑戰!

Overcooked! 1+2》合集版定價和《Overcooked 2》一樣,合集版將會在PS4SwitchXbox One推出,PS4Xbox版將於1112日登場,而Switch則在1126日正式推出。

來源:nintendo enthusiast

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓