【萬聖節】九巴吉祥物cosplay《娃鬼回魂》 溫馨提示市民狂歡後有通宵巴士搭

文: Ling Kwok
2019.10.31

今日是萬聖節,市民都按往年慣例,收工後都會打扮一番,到港九各地狂歡慶祝節日。港鐵早前宣布,列車服務將作出調整,最遲11點就會無車搭,各位市民玩完少了一個交通工具選擇。不過九巴這個時候提醒大家,他們還有通宵巴士服務。

港鐵早前宣布,除機場快線外,港鐵各線、輕鐵及港鐵巴士服務會於晚上11時結束;由下午2時起太子站臨時關閉,列車將不停太子站;由晚上9時起中環站臨時關閉,列車將不停中環站。

而九巴官方Facebook就發文表示:「Halloween又到喇!相信大家今日都會扮鬼扮馬應下節,你哋又估唔估到九巴仔扮邊個呢?點都好,今晚玩得幾夜都唔緊要,九巴仔點都會護送大家返屋企㗎!」圖片有九巴吉祥物九巴仔cosplay《娃鬼回魂》(Chucky)裡的小丑,十分可愛,同時又提大家今晚將有「九巴仔陪大家過!」,有通宵巴士服務。

圖:FB@九巴

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓