Youtube Music香港今日正式上架 1個月無廣告免費試用/可鎖屏+離線聽歌

文: Ling Kwok
2019.11.06

市面上有不少音樂平台聽歌,Youtube也是其中一個方法。可是用Youtube聽歌的壞處,就是不能鎖屏聽歌,始終會做成不便。不過大家現在不用煩惱了,因為Youtube今日正式推出了Youtube Music。

因為 YouTube Music在今天(11 月 6 日)於香港推出,iOS 及 Android 的專用手機 App,分別於 App Store 及 Play Store 上架。YouTube Music 是音樂串流服務,可以配合專用手機 App 使用,此服務亦有收費的 Premium 高級訂閱版本,提供下載歌曲及離線播歌等功能。

同時有不同音樂種類選擇,有「熱播清單」提供,收聽時下熱播的歌。Music Premium有兩種收費,分別有個人會籍,以及最多可供6人使用的家庭會籍, iOS收費會比Android更貴。

收費如下:

Ios:(個人):$78/1個月;(家庭)$118/1個月

Android或網站(個人):$58/1個月;(家庭)$88/1個月

免費版與收費版的分別:

  1. 免費版有廣告,收費版無廣告
  2. 免費版鎖屏或關閉螢幕後無法播放音樂,收費版可以鎖屏聽歌
  3. 收費版可以下載音樂離線播放。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓