蘇玉華離巢2年回顧TVB日子 直言當時係人生最痛苦:一半以上時間拍緊垃圾

文: Ling Kwok
2019.11.07

蘇玉華自2017年離開了工作了25年的無綫(TVB)後,事業重心現時就專注在舞台劇。日前佢接受港台節目《瘋Show快活人》訪問時,透露人生最痛苦的時間是在TVB工作,直言是「唔係人過嘅日子」。

蘇玉華近日在港台節目《瘋Show快活人》接受訪問時,回顧在TVB做演員的日子,她直言不諱:「喺TVB拍到天昏地暗,初初入去頭幾年,好使好用人工平,因為仲未係部頭,所以佢派咩工作畀你都要Say yes。」沒有拒絕的機會,使她工作量俱增,似是走進人生最痛苦的階段,她回憶道:「我好記得有一日,同時接緊三套劇,唔係套套都好重戲,但都要做、付出時間,有次PA比一疊通告嚟,拼埋一齊睇時,我喊。基本上你見到嚟緊嘅日子係冇得瞓,唔係人過。」

久而久之,蘇玉華覺得不是辦法,於是向TVB提出改簽迎部頭約,為的就是希望自己可以自己工作自己揀:「你知道自己有可能一半以上時間拍緊垃圾,嗰個係最痛苦。」、「有啲嘢好無奈,未必個個作品有咁嘅質素,有啲嘢亦都會求其係令人可惜,但唔好抹殺其實仲有好多人好努力。」

圖:FB@蘇玉華

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓