黃翠如自爆睇過洪永城全相 用手指尾暗示Size:睇過佢先中意蕭正楠

2019.11.20

昨晚TVB播出52周年台慶節目,當中設有「真假遊戲」環節,藝人黃翠如、蕭正楠、洪永城及曹永廉要猜測對方講真話抑或講大話。而黃翠如更在一開始就自爆曾經見過洪永城全相,引來蕭正楠及曹永廉起哄。

一開始,黃翠如就自爆見過洪永城全相,並表示自己當時是在土耳其浴場見到完全沒有穿衣服的洪永城。

然後黃翠如更以手指尾暗示其Size,曹永廉隨即附和表示認同,蕭正楠就指洪永城曾送過催情藥給自己。被三個人輪流狙擊的洪永城無奈表示:「其實你哋有無尊重過我,公開討論我嘅器官」。

黃翠如就伸出手指尾,追問:「啱唔啱呀,係咪咁呀」,令洪永城失笑,最後堅定地表示不相信黃翠如看過自己全相。蕭正楠就表示相信,令曹永廉感嘆:「你真係大方」,黃翠如就繼續狙擊洪永城:「睇過佢(洪永城)先中意佢(蕭正楠)」。

洪永城向蕭正楠還擊:「你老婆呀,淫賤不能移」,場面搞笑。最後,黃翠如表示真有其事。


來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓