孫慧雪曾借錢給工人姐姐應急 對方竟請辭留債務 被連累收財仔恐嚇信

文: Ling Kwok
2019.11.22

已是人妻及媽媽的孫慧雪,早前在Facebook上載一張圖片,表示因為家中的工人姐姐突然辭職,多番挽留仍堅持離開,事後收到追債電話及追數信,令孫慧雪恍然大悟,於是在網上詢問意見求解決方法。

孫慧雪在Facebook分享了一封寄給工人姐姐的追數信,說:「我工人姐姐突然請辭,話要返鄉下,我想請佢幫多幾日手都唔肯,喺佢一走咗之後,追債電話就打嚟,又收恐嚇信,即刻明晒點解對佢咁好都要走,我之前仲猛咁諗,係咪辛苦咗佢!佢之前話有困難,我哋仲借咗筆錢俾佢!」

孫慧雪對工人姐姐的行為感到不愉,她續道:「唉!佢明知我哋屋企有小朋友都咁樣,真係好過份!」隨即在網上尋求解決方法,自嘆「人善被人欺」、「點解我成日遇到呢啲嘢」。有不少網民留言表示曾經試過類似情況,亦叫孫慧雪要小心處理,慎防詐騙。

圖:孫慧雪FB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓