宣萱成名後仍不忘兒時的工人姐姐 因英姐而學會獨立:冇佢就唔會有今日嘅我

文: Ling Kwok
2019.12.03

陳慧珊主持77台「香港開電視」節目《放學後》,請來了圈中不同好友,大談成長時期一些經歷感受到的得著,從而在節目裡分享。上一集就請來宣萱,她帶來了兒時的傭人英姐,大談工人姐姐對自己人生的影響。

宣萱雖然不再需要工人的照顧,但她長大後閒時依然會和哥哥及大嫂帶工人姐姐英姐外出飲茶,他們不需要談天說地,她說:「我哋自己有自己講,英姐要搭嘴就會講嘢。一聽到要唔要可樂就會點晒頭。」

因為英姐在老人院不能飲可樂,所以宣萱帶她外出時,就會偷偷地請英姐飲可樂。宣萱坦言英姐視她為親生女兒:「佢會無條件對我哋好,細個成日同我哋講要知足常樂,當時聽到都會哦哦咁,但大個就會明白。」

而英姐的存在,也成為宣萱能夠在英國獨立生活的主因,英姐在生活細節上都會教導她,如摺衫、打掃等,難怪宣萱都話:「有今日嘅我都係因為英姐。」

圖:《放學後》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓