兩蚊出卡!港九新界4部懷舊磅重機

文: 尋玩人
2016.05.20

電子磅大家見得多,但要入錢出咭的舊式磅重機,你又見過未呢?曾幾何時,舊式戲院大堂總會擺放著一部磅重機。

雖然磅重機已經買少見少,但仍有幾部留在我們不為意的地方。這些磅重機全部均一價兩蚊。先投幣磅重,然後就會出一張體重卡。下次去開,記住留意下啦!

(小編最後集齊了十二張咭)

第 1 站 西港城 極易找到

這部懷舊磅重機位於西港城地下。雖然燈光不算好,但仍能看出機內器械之精巧。踏上台階,看著紅白間的轉盤轉動數圈,轉眼間,一張印有體重的小卡片,便會伴著齒輪聲在槽中應聲而出。

想再磅一次時,緊記要離開再上磅,否則便會吐出空卡。

位置:西港城地下詢問處旁

即睇全文介紹

第 2 站 荃灣新之城 餐廳後門

荃灣都有一部懷舊磅重機,就在大家樂門口,旁邊有4-5台貼紙相機,還有夾公仔機和超過100部扭蛋機,猶如一個小型遊樂場。如果夾公仔用淨咗2蚊銀,可以行多幾步試試。

地點 : 荃灣新之城2樓大家樂後門

即睇全文介紹

第 3 站 紅磡寶石戲院 門口即見

寶石戲院係香港現時唯一一間仍使用「人手劃位」的傳統小型戲院。戲院不設網上購票,Facebook專頁會定期上載不同電影的放映時間表。

懷舊磅重機在寶石戲院門口即可看見,機上更刻有寶石戲院招牌。今次的出卡圖案幾得意,哈哈!

地點 : 紅磡寶石戲院地下

即睇全文介紹

第 4 站 西九龍中心 美食廣場

懷舊磅重機位於美食廣場一層,就在西九升降機旁。大家食完,可以順便去磅重(笑)。這是另外三款。雖然磅重機未必準,但一張張設計不同的磅重卡,卻頗有收藏價值。

地點 : 西九龍中心8樓

即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓