【西環好去處】西環古蹟/塗鴉影相遊 歎瀑布芝士三文治/海景日落咖啡

2018.10.14

講到西環影相打卡熱點,不少人都想起西環碼頭。除此之外,該區仲有很多古蹟和塗鴉值得一遊,仲可以歎埋特色食店,一試粉紅色瀑布芝士三文治,再到睇海景日落歎咖啡,啱晒周末放假來個半日遊輕鬆一下!

第 1 站 No Milkshake No Life歎招牌瀑布芝士三文治

位於石塘咀山道的No Milkshake No Life,主打美式小食和奶昔。店內設計走型格路線外,食物都相當花心思,招牌的瀑布芝士三文治「CrazyCheersCheese」($78),以紅菜頭製作的粉紅色賣相吸睛,芝士配上香草醬味道濃郁。記得配返杯奶昔一齊歎,皇牌的焦糖花生醬真脆煙肉奶昔($54),份量足料,充滿花生醬香味。

 

地址:西環石塘咀山道31-37號地下A

營業時間:星期二至日 10am-6pm

第 2 站 漫步西環古蹟群

西環有不少舊建築及古蹟,全部都值得遊覽,當中包括英式花崗石建築的西營盤社區綜合大樓,外圍的長廊位充滿歷史感。另有英式紅磚屋舊贊育醫院,現為西區社區中心,及一級古蹟建築歌德式教堂救恩堂,有興趣仲可於指定開放時間入內參觀。

 

西營盤社區綜合大樓

地址:西營盤高街2

 

舊贊育醫院

地址:西營盤西邊街36A

 

救恩堂地址:香港西營盤高街97A

開放時間: 逢星期二至五 10am-12nn2pm-5pm

第 3 站 西環塗鴉小巷

除了上環一帶多塗鴉外,西環亦有不少塗鴉,位於奇靈里的附近有多幅特色塗鴉,當中仲有以本地為主題的作品,好啱食飽到附近散步兼影相打卡,渡過一個下午。

 

地址:奇靈里、石棧里及忠正街

第 4 站 All Blue Coffee Promenade海傍日落咖啡店

西環碼頭除了影靚相外,更有一間位於海傍的咖啡小店,擁有無敵靚海景,可以一邊歎咖啡一邊欣賞日落美景。店內的All Blue蝶豆花飲品($35)賣相吸引,冰搖咖啡($40)味道甘香,最啱對住大海歎一杯,為周末假期畫上完美句號!

 

地址:西環中西區海濱長廊

營業時間:星期一至五4pm-9:30pm/星期六及日2pm-10pm

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓