【大埔好去處】$100暖笠笠玩盡大埔挑戰 足料煲仔飯/蟹粥/紅磚牆

文: Toby Mok
2018.12.15

最近更氣變凍好多時都唔想出街,但其實有時出街都可以食到好多暖笠笠的食物。今次小編就教大家點樣用$120平遊大埔,首先去舊警察署影靚相,認識舊建築。之後再去食煲仔飯、豬排麵同糖水,過一個暖笠笠的週末。

第 1 站 東記上海麵

第一站首先去街市食飯醫肚,位於大埔墟街市的東記豬排麵,麵店以足料見稱,大大塊豬排加粗麵只需$36,豬排比手掌更大,性價比算高。

店鋪:東記上海麵

地址:大埔鄉事會街8號大埔墟街市及熟食中心2樓CSF27舖


 

第 2 站 綠匯學苑

之後可以去綠匯學苑影靚相,前身是舊大埔警署,屬於一級歷史建築,而舊大埔警署現在已經改活化成綠匯學苑。場內有多個展覽室展出當時警署的布局,而且每日都設有導賞團俾大家參加,等大家可以更了解舊建築的歷史。綠匯學苑建築優美,有多個影相位,睇完仲可以影吓靚相添。

地址:大埔運頭角里11舊大埔警署

 

 


 

第 3 站 羅定邦童軍中心

影完之後可以上埋去羅定邦童軍中心散吓步。羅定邦童軍中心前身為大埔舊北區理民府。舊北區理民府建於1907年,是新界首座民政大樓,貫徹著英式建築古樸美,1981年被列為法定古蹟。現場有紅磚牆、白拱門,英倫味十足,去影靚相就最適合啦。不過提提大家,平日羅定邦童軍中心不對外開放,大家想影相可能就只可以於外圍拍攝啦。

地址: 大埔運頭角里15號羅定邦童軍中心 

開放時間:09:00-18:00 

第 4 站 陳漢記

影完靚相可以去陳漢記食煲仔飯。黃鱔滑雞煲仔飯同公司臘味煲仔飯,十分足料。唔夠飽可以食埋花蟹粥,粥尚算綿滑,粥底有蟹的鮮味,當然仲有其他菜式啦。

店鋪:陳漢記

地址:大埔運頭街91B地下


 

第 5 站 大埔墟街市

食飽可以去埋大埔墟街市買蘋果花($15)煲茶飲,店內有不同花茶配料俾大家選擇,大家可以按自己需要選購適合自己的材料,價錢最平每包都只賣$15。

店舖:美蘭海味湯料

地址:新界大埔鄉事會街8號大埔綜合大樓1樓D55號舖

 

第 6 站 滑嘟嘟

最後到街市上層的熟食攤檔食碗薑汁手工芋圓($20)作結就最啱啦。除了薑汁手工芋圓,店內仲有核桃糊、生磨芝麻糊、薏米紅豆沙等中式糖水,價錢最平$15有交易,當飯後甜品也是個不錯的選擇。

店鋪:滑嘟嘟

地址:大埔鄉事會街8號大埔墟街市及熟食中心2樓CFS29號舖


 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓