【新年2019】逛年宵花市後宵夜美食 4間24小時通宵營業餐廳推介

文: LorLor Lee
2019.02.04

年三十晚行完年宵花市後,都已經半夜時分就想搵餐廳醫下肚。但大部分餐廳頂多營業到凌晨1-2點,除了快餐店以外的選擇,不妨可以考慮到以下4間24小時營業的餐廳同朋友坐低開餐食宵夜啦!

第 1 站 點心皇

香港飲夜茶的地方不多,通宵營業的就更少!位於天后的點心皇24小時營業,供應多款即叫即蒸點心,生滾靚粥亦相當受歡迎,一大班朋友或三五知己光顧都十分適合。

點心皇

地址: 香港天后電器道121號

第 2 站 一蘭

日本過江龍拉麵店一蘭除了有討論度十分高的自修室式一人座位外,仲要是通宵營業!天然豚骨拉麵($89),大家可以按個人喜好添加叉燒、黑木耳、燉煮豚肉燒等配料。

地址: 銅鑼灣謝斐道440號駱克大樓A座地下(24小時營業)

第 3 站 The Flying Pan

港式餐廳外,英國菜都有24小時營業選擇!Flying Pan主打各款All Day Breakfast,份量多十分豐富,每款都有不同配搭。餐廳環境舒適,仲是24小時營業。招牌菜The Flying Pan($99)就有齊雞蛋、煙肉、火腿、肉腸餅、多士、2款配菜及果汁。

地址: 灣仔駱克道37-39號得利樓1樓;中環奧卑利街9號地下

來源: FB@Flying Pan

第 4 站 十八座狗仔粉

講到食宵夜很多人都離不開港式小食,十八座狗仔粉都是人氣之選!

馳名狗仔粉 細:$22 大:$29,鍾意食辣的朋友記得加辣菜脯!

翅滾火鴨髀 上髀$22 下髀$30

招牌火鴨翅 細:$22 大:$29 ,用4隻燒鴨煲足6小時!

地址: 佐敦寧波街27A地舖;深水埗福榮街88號地舖;旺角通菜街139號地下B舖;荃灣荃興徑3號地下E舖;元朗建業街59號;尖沙咀金馬倫道29號地下B舖|觀塘物華街1號地下

來源: FB@十八座狗仔粉

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓