【銅鑼灣美食】銅鑼灣4大特色食店精選 乾濕燒/Club Albergue 1601

文: Toby Mok
2019.03.21

銅鑼灣是多國美食聚集的地方,怕銅鑼灣有太多餐廳選擇不知如何是好?今次就為大家推介4大銅鑼灣特色餐廳美食,包括主打葡國菜的Club Albergue 1601 、港式燒烤的乾濕燒、日式串燒Moku Moku Yakiton等等,一齊睇吓每間餐廳的詳細地址、價錢及餐牌。

第 1 站 Club Albergue 1601

Club Albergue 1601是間以葡國菜為主題的餐廳,場內有4大區域,分別有用餐區、酒吧、咖啡廳同露台,招牌菜為生蠔,餐廳有20款生蠔供大家選擇。除了生蠔之外亦有其他招牌菜式,包括:烤乳豬釀飯、海鮮意大利飯和黑椒薯蓉等等,大家可以一邊到露台飲翻杯一邊歎美食,喜歡食西餐的朋友可以一試。

地址: 香港銅鑼灣時代廣場食通天11樓1105號鋪

營業時間:供應時間: 逢星期六、日及公眾假期 (中午12時至下午3時)

即睇全文介紹

第 2 站 小島•澳門菜Cafe Terceira

小島‧澳門菜Cafe Terceira以特色澳葡菜為主題的餐廳,主打各款脆包,以及多款惹味熱食,還有各款粥品和湯。招牌菜有小島乳豬脆包配葡式甜辣醬、小島咖喱羊架配蒜蓉包、小島鵝肝焗鴨飯、小島拼盤等等,按圖睇有咩食同詳細餐牌。

地址: 銅鑼灣時代廣場13樓1302號舖

營業時間:星期一至日11:30 - 23:00

第 3 站 Moku Moku Yakiton

Moku Moku Yakiton是間日式豚肉串燒專門店,有多種不同部位的豚肉串燒,選擇多達55款。餐廳同時亦提供多款食物,如沙津、一品料理、刺身、味噌煮、主食等,近100款料理任君選擇。而餐廳亦嚴選西班牙伊比利亞黑毛豬及山形縣產豬腩製作特色串燒,而內臟則選用本地新鮮的即日貨,每日下午到貨,經處理後晚上供應,數量有限,絕對不會留過夜,喜歡食豬的朋友仔可以去試吓。按圖睇有咩食及價錢。

地址: 銅鑼灣軒尼詩道499號永光商業大廈7樓

營業時間:星期一至日18:00 - 01:00

第 4 站 乾濕燒

乾濕燒是一間港式燒烤店,所用的燒烤食材都是自家醃製,有不同口味的雞、羊、牛串燒,另外亦有金尊牛仔骨、香草羊架、麻辣田雞腿、秘製厚燒白鱔等等。除此之外,每枱加$58可任飲自家滾湯,每日不同湯款。

地址: 銅鑼灣駱克道496-498號合亞廣場4樓

營業時間:星期一至日下午12時至凌晨12時

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓