【放假好去處】全港6大樓梯壁畫逐個睇 海底世界/彩虹/異國風情主題!

2019.04.14

周末放假除了約埋朋友去餐廳歎美食之外,仲可以發掘一下香港的靚景,欣賞香港另一面之餘,可以順便同朋友一齊影靚相!香港多個地方都有特式樓梯壁畫,全部都有不同主題,包括海洋、彩虹及異國風情等主題,可以趁假期同朋友逐一發掘!

第 1 站 紅磡海洋風樓梯壁畫

以海洋為主題的樓梯壁畫,藏身於紅磡,壁畫畫滿不同的魚類及海龜,似足置身深海世界一樣。另有兩條充滿特色的樓梯,都是大自然草地作為背景,下次經過可以留意一下!

地址:紅磡道佛光街天橋兩旁、紅磡道黃埔花園

 

第 2 站 灣仔彩虹樓梯

位於灣仔數一數二的藝術氣息集中地-秀華坊,區內就有一條彩虹樓梯,顏色鮮豔,啱晒影相打卡!想特出彩虹顏色的朋友,建議可以穿白色衣服去影相。另外,秀華坊仲有多間文青風小店,影完相後,可以順便到附近遊走。

地址:灣仔秀華坊


第 3 站 西營盤異國風情壁畫樓梯

去年於西營盤登場的全新藝術小區「藝里坊 ARTLANE」,最近就有13幅新壁畫,當中仲有不少壁畫樓梯。以維也納異國風情的街道小為主題,一旁有河畔小徑及特式小店壁畫,坐在樓梯中影相仿佛置身浪漫氣氛中。另有彩虹樓梯,旁邊仲有色彩繽紛的動物小

除了樓梯外,亦有紐約、倫敦、首爾等世界各地及荷里活名人的壁畫,可以花一個下午逐一打卡!


地址:奇靈里、石棧里及忠正街

即睇全文介紹

第 4 站 荃灣壁畫村

於荃灣的光板田村,就有不少由義工小朋友幫手的壁畫,內有長長彩虹樓彩色小屋壁,全部都充滿村落色。想去影相的朋友就要記得,記得降低聲浪,以免對影響居民。

地址:荃灣光板田村二段

第 5 站 PMQ元創坊樓梯

講到壁畫樓梯就不得不提PMQ元創方的「HONG KONG ON STEPS Tales of Our City」項目,由10組香港藝術家及1組南韓藝術家,繪畫出20道樓梯畫影相位題材豐富而且多元化,更有地道美食雲吞麵及雞蛋仔等本土文化故事主題。

地址:PMQ元創方一至四號樓梯及八號樓梯


即睇全文介紹

第 6 站 上環壁畫街

上環的太平山街、四方街、西街及水池巷一帶,聚集多幅創意藝術街頭壁畫,沿著區內的樓梯走仲可以一次過看到多幅畫作。但壁畫神出鬼沒,不少都藏於橫街窄巷內,想要搵齊畫作就要花多少少時間啦。

地點:太平山街、四方街、西街及普慶坊;部分於城隍街、荷李活道

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓