精選6大型格工業風Cafe 同朋友歎住西餐/甜品影靚相!

2019.04.08

放假想約埋朋友Chill一Chill,最啱就係搵間Cafe歎住美食傾計,今次就為大家精選全港5間工業風的Cafe,有型格的室內設計和佈置,好適合同朋友一邊歎西餐及甜品,一邊影靚相!

第 1 站 Koko Coffee Roasters

本地自家烘焙咖啡店CoCo espresso,去年就進駐荃灣南豐紗廠,開設Koko Coffee Roasters。店內特別配合南豐紗廠的風格,以水泥牆工業風設計為主,加上店內寬敞的環境,給人舒適的感覺。店內有多款咖啡供能,非常適合咖啡迷一試外,亦特別推出滷豬肉飯配手沖咖啡套餐,咖啡以中式茶壺盛載,十分有創意。另有多款西式麵包及糕點,讓客人配咖啡一齊享用。

 

地址:荃灣白田壩街45號地舖

營業時間:星期一至五:9am-8:30pm/星期六至日:11am-8:30pm


即睇全文介紹

第 2 站 HeySoNuts

位於土瓜灣的HeySoNuts,位置清靜環境舒適,店面至店內的裝潢都以工業風設計為主。餐廳內多款賣相吸引的甜品,都深受食客歡迎。

自家製士多啤梨醬日式梳乎厘班戟($92),帶果肉的士多啤梨醬,味道酸甜開胃。薑味麻糬窩夫配紫薯蓉及香草雪糕($62),窩夫內夾有麻糬和薑肉,食落口感煙韌。另外以鴨子造型登場的Tramisu$52),帶濃郁酒香,口感亦相當鬆脆。

 

地址:土瓜灣北帝街149號地下3號舖 

營業時間:星期一、三至日:12nn-10pm/星期二全日休息

電話:2687-1428

 

即睇全文介紹

第 3 站 Polygon

位於街角處的咖啡店Polygon,室外有開放式靠窗座位外,店內亦藏有一個秘密花園,啱晒朋友聚會。Cafe以輕食為主,有多個套餐選擇,法式鹹批配咖啡($90),夾有火腿和芝士, 鹹香味道適合配咖啡享用,另有多款茶飲及鬆餅糕點。

 

地址:西環西營盤第二街14號地舖

營業時間:星期一至日:7am-8pm

 

即睇全文介紹

第 4 站 Cafe Revol

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px '.PingFang HK'; color: #454545} span.s1 {font: 12.0px 'Helvetica Neue'}

一眼看向Café Revol,就可以見到充滿格調的灰色水泥風格設計,店內有不少咖啡及熱食供應,受不少食客歡迎。食品的選擇種類頗多,沙律、意粉、三文治等都有!下次經過佐敦,不妨停下來享受一杯咖啡~


地址:佐敦德成街4-16號富裕臺地下5號舖
營業時間:星期一至五8am-7pm;星期六、日9am-7pm
電話:3702-0170

圖源:Facebook@Cafe REVOL

第 5 站 Second Bite

長沙灣的Second Bite西餐廳,是個同朋友食飯聚會的好地點。店內有大頭蝦濃汁意粉、手打肉餅芝士漢堡及芝士龍蝦牛角堡等美食外,更有懷舊鐵板系列,有牛扒、芝士波士頓龍蝦、雞扒和豬扒等選擇,亦可自選黑椒汁、洋蔥汁及黑松露汁,啱晒食肉獸一試。


地址:長沙灣昌華街45號昌暉大廈地下6號舖
營業時間:星期一至五 11:30am - 11pm;星期六至日 11:30am - 12am
電話:3956 5441

第 6 站 TED's Lookout

在灣仔月街盡頭的型格西餐廳TED's Lookout,招牌及店面設計都相當搶眼,設有室內及室外位置。店內主打多款口味的漢堡,亦有不少特色西餐美食,可以約齊三五知己一邊歎美食一邊飲酒ChillChill

 

地址:灣仔月街17A號月豐閣地下

營業時間:星期一至日 12nn - 11pm

圖源:FB@TED's Lookout

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓