【羊腩煲推薦】香港4大惹味羊腩煲推介 銓仔記/大圍小館/聚味軒/我是羔羊義羊腩火鍋

文: Toby Mok
2020.11.20

秋天又到,好多人都喜歡食火鍋、煲仔飯去暖一暖胃。除了打邊爐同食煲仔飯之外,其實羊腩煲亦有驅寒保暖的功效,所以天氣寒冷時去食羊腩煲亦是個不錯的選擇。今次就為大家推介香港4大暖笠笠惹味羊腩煲,包括大埔的銓仔記、大圍小館、九龍城的聚味軒及我是羔羊 義 羊腩火鍋專門店,每間餐廳的羊腩煲的配菜都十分足料,即睇香港4大羊腩煲推介2020。

第 1 站 銓仔記(大埔火鍋雞煲)

本身主打任飲任食麻辣雞煲放題的銓仔記最近推出羊腩煲,食晒煲內的羊肉後仲可以任食多款火鍋配料,包括有肥牛、腩片、丸類、菇類等等,各位大胃王可以去試一試,按下圖睇詳細餐牌。

地址:大埔東昌街4號地舖

電話:26380322

資料及圖片來源:銓仔記(大埔火鍋雞煲)

第 2 站 大圍小館

大圍小館主打各款粵菜,店舖門口的裝修布滿紅色燈籠,中國風濃厚。而小館的羊腩煲選用「新鮮」黑草羊,衹取腩位,而黑草羊肉質細嫩,味道亦十分鮮美。羊腩煲亦以百年腐乳皇廖孖記的老腐乳及南乳日本天白花菇等材料烹調,真材實料。另外,今年更有「真.蝴蝶羊腩煲」,蝴蝶腩是整隻羊中最矜貴的部位,口感比普通羊腩軟滑,似五花腩,啖啖肉近乎入口即溶!

地址:大圍積福街92號地舖

電話:23390189

資料及圖片來源:大圍小館

第 3 站 聚味軒

位於九龍城的小店聚味軒主打川粵菜,並提供多款火銅料理,其中羊腩煲亦是著名菜式之一。羊腩煲加入大量蔥及支竹,惹味十足。

地址:九龍城獅子石道40號福聯樓地舖

電話:23963383

資料及圖片來源:聚味軒

第 4 站 我是羔羊 義 羊腩火鍋專門店

我是羔羊 義 羊腩火鍋專門店是間一年四季都有提供羊腩火鍋的餐廳,羊腩煲加入當歸等多款藥材製作,再配以馬蹄、入味冬菇和枝竹,香味濃郁,同時羊羶味也不會太濃,怕羶的朋友也可以試試。食完羊腩食店仲會免費幫客人加自家製的雞湯俾大家打邊爐炸糖醋響鈴、即炸午餐肉、Prime牛小排、封門牛柳等等,按下圖睇詳細餐牌。

地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心25樓

電話:98087581

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓