黃子華《唔黐線 唔正常》棟篤笑 2014

文: 爛玩精
2014.09.19

子華尾場感動金句:

  

「佔中咁多晚,我每晚都預左聽晚無得做,因為每晚都有事發生。我一路講雞蛋高牆,如果一隻雞蛋碎咗,我就無得做。我相信大家都無興趣聽,我亦無興趣講。

所以能夠經過咁多晚,我可以做完,係咩促使我可以做埋今晚?其實,我地香港人真係好愛香港!

發生咗咁多日都無碎過一粒雞蛋,係好唔容易!」

「佢哋係有武器㗎,佢哋係有把遮㗎,你估人人都係黃飛鴻呀?」

「我覺得好驕傲,坦白講,我麻麻地鍾意香港人,但我而家發現原來香港人係有種DNA,係善良、和平、理性嘅!」 

------------------------------------------------- 

一票難求的黃子華《唔黐線 唔正常》於昨晚開騷!幽默抵死的金句旋即引起全城熱話!

香港佔中

一開場,黃子華便笑言:「香港依家中咗毒。」

隨即大談近日社會熱話——佔中:「即係你係佔中,定反佔中,係睇你,視乎香港呢個病有幾重。我聽過一男一女對話係咁嘅:『你想整容呀?整容可能變成毀容呀!』拿,信呢句話嗰個人,可能就係周融喇,唔好亂搞嘢,『毀融』。咁佔中嗰班呢?你聽埋第二句喇:『你想整容呀?整容可能變成毀容呀,不過對你嚟講都冇乜分別啦。』即係香港點解會搞成咁嘅呢各位?」

原來黃子華曾經參與佔旺,見識過現場情況。除了有免費食品、飲品提供,抗爭者更會互相幫助,甚至路不拾遺。他說:「要認清呢個事實。咁點呢?證明咗我哋香港人嘅品質,係真係幾咁勇敢,幾咁和平,幾咁善良。我哋今次證明咗嘅,就係證明咗呢啲嘢!而對我哋嚟講,對我哋下一代嚟講,呢方面已經唔需要再考驗,全世界,我哋自己心中有數。未來嘅考驗,就係我哋嘅智慧。智仁勇,仁勇我哋都兼備,未來嘅考驗,係智慧,OK?」

他亦有談及政府對示威人士的做法:「如果我係政府,好簡單,當你警隊係專業嘅,但係掟催淚彈,佢哋係比較業餘嘅。冇問題0架,等如抗議班人都係業餘,嗰班人唔係專業抗議者嚟0架嘛。所以業餘對業餘,咁咪一齊誤會囉,和氣生財嘛!做到咁高位都唔識講?『係一場誤會!一場誤會!』咁咪搞掂。」

中港關係

黃子華形容中國與香港,猶如婆媳關係:「香港回歸中國,就好似阿媽標個仔參,誰來俾贖金?當時係一個母子關係,當時大家以為係。但係依家已經唔係,變咗係奶奶同新抱嘅關係……依家香港嘅問題,係婆媳糾紛,所謂婆媳糾紛,係一種必然奶嘢嘅關係,係咪?除非你個新抱第一日入門就全心全意同奶奶講:『奶奶,我愛你!』唉呀我講錯,對唔住,講多次,『阿媽,我愛你!』但當然我哋係講唔出啦,仲有啲人話,你俾啲錢佢,叫佢唔好搬嚟一齊住啦。係咪?」

粉絲萬人嗌「回水」,黃子華棟篤笑2014《唔黐線 唔正常》,2014年10月6日至16日紅磡香港體育館舉行!

闊別兩年,自2010年《娛樂圈血肉史2》及2012年棟篤笑《洗燥》讓男神在紅館取得本地棟篤笑空前成功之後,子華再度踏上紅館,舉辦全新棟篤笑《唔黐線 唔正常》。

表演會簡介: 

黃子華(Dayo Wong Tze Wah,1960年9月5日-),香港棟篤笑始祖,演員、節目主持、編劇及創作歌手(哈痞樂隊主音)。黃子華以演出一人在舞臺上講笑話的棟篤笑為人熟悉,參與演出的電視劇數量不多,惟所有曾演出的電視劇中,大部份對白均為自行創作,內容搞笑之餘帶有哲學成份,並諷刺時弊。 

 (節錄自《維基百科》) 

AEG Ticketing 優先訂票 (已完結)
 
 
 
Visa / MasterCard / 美國運通卡 / 中國銀聯卡 / PPS / PayPal 優先訂票:
  
訂票日期: 7月14日00:00 至 7月18日23:59
 
發售場次: 2014年10月6日至14日 (9場) 
 
 
電話: 28 611 611
 
手續費: 每張$30 
 
如持卡人每次訂購4張或以上門票,門票將以本地速遞方式送達,每次訂購收費為HK$25。如郵寄至澳門,收費為HK$130。  
城市電腦售票網 Urbtix 公開發售 (售罄)
 
 
 
訂票日期: 8月1日10:00am起
 
發售場次: 2014年10月6日至16日 (11場)  
 
 
電話: 2111 5999
 
地點: 通利琴行、各區大會堂、文娛中心
 
手續費: 每張$8 
 
購票上限: 每人 10 張

12:01更新 (尖沙咀通利現場) :

10月6日 Sold out
10月7日 Sold out
10月8日 Sold out
10月9日 Sold out
10月10日 Sold out
10月11日 Sold out
10月12日 Sold out
10月13日 Sold out
10月14日 Sold out
10月15日 Sold out
10月16日 Sold out

城市電腦售票網的子華購票頁面網址:
http://ticket.urbtix.hk/internet/zh_TW/eventDetail/24216

留意,先成功進入http://www.urbtix.hk/,成功後你有15分鐘自由瀏覽的時間,立即進入以上頁面。

或者,在主頁按子華海報banner或日曆 (10月6日至16日任何一日),都可快速找到購票頁。

十點準時開搶時,網頁即會出現購票icon!

黐線,個SEAT PLAN黑到咁,真係唔正常! 

 

活動資訊

  • 日期2014年10月6日 - 2014年10月16日 8:00pm - 11:00pm
  • 地址 紅磡香港體育館 
  • 門票$580 / $380 / $280 / $180
  • 電話28 611 611 (AEG Ticketing) / 2111 5999 (Urbtix)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓