Happy Wednesday「 酒。在快活谷」

2015.02.27

3月4日、11日及18日一連三個Happy Wednesday,跑馬地馬場將以多國琳琅美酒會馬迷,精選來自七個國家的六十款美酒,包括法國、意大利、阿根廷、智利、美國、澳洲及紐西蘭的紅白佳釀,哪款才是你至愛的杯中物?

只須購買一張$100品酒通行證,便可於場內細味六款美酒,每款份量約50毫升,更可與侍酒師交流品酒心得。場內亦提供多款精緻小食,有巴馬火腿、法式芝士拼盤等,快來跑馬地馬場美酒亭,逐一細意品味!

 

 

 

相關連結

搜尋更多活動>>按此 

  

靚相贏勁獎活動

只要找出藏在場內的四個美酒場景,並在場景前自拍,然後將照片上載至Facebook或Instagram,並標籤#HWParty,每晚首10名最快上載照片的參加者,即可獲得世界級馬術奇幻表演Cavalia門票2張,拍出最佳照片更可額外獲得門票2張!

 

 

相關連結

搜尋更多活動>>按此  

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓