韓國大熱蜂蜜芥末味薯片 香港2間超市都有得買!

2015.06.18

韓國「秀美」薯片一直都備受追捧,香港也有不少朋友以代購方式購入。原來香港2大超級市場都有引入「秀美」薯片。有網友分別在Marketplace及惠康,發現「秀美」薯片的蹤影。2間的售價相差不大,價錢為$24.9-$27不等,比網上炒價略為便宜。

小編今天成功於Marketplace鰂魚涌分店購入一包,惟現場數量不多。另外亦到過惠康灣仔分店,但未見有貨。大家可能要去多幾間撞撞運氣。未試過的朋友,可以先看看>>試食報告<<,再決定要不要入貨。

「秀美」薯片由韓國農心推出,選用當地生產的薯仔製成。一打開包裝,便會聞到很香的蜂蜜味。薯片呈波浪片,頗為厚身。入口是帶甜的蜂蜜味,混搭淡淡的芥末味,食多了亦不覺鹹。不過亦有編輯部同事表示,「秀美」薯片的餘韻不足,味道很快就消散,未有回味的感覺。

另有《港版蜂蜜牛油味薯片試食報告》。

 

活動資訊

  • 日期2015年6月18日 - 2015年7月23日
  • 地址 Marketplace及惠康

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓