全球首間薯蛋頭Cafe 7月初登陸香港

2015.06.26

不得了,全球首間「薯蛋頭Mr. Potato Head Cafe」將於7月4日登陸香港,薯蛋頭先生今次會化身型格大廚,將兩間Izumi Curry分店佈置成自己與薯蛋頭太太的家(另看《餐廳佈置》)。想知菜色如何融入薯蛋頭先生的眼、耳、口、鼻,即看薯蛋頭Cafe限定餐牌。餐廳内更有得買多款薯蛋頭Cafe紀念品,可看薯蛋頭Cafe紀念品。薯蛋頭先生亦會到現場亮相,見Fans見面會

除此以外,反斗奇兵3D體驗館亦將於7月登陸屯門,另看《反斗奇兵20週年玩具派對》

更多期間限定推廣 >>按此<< 

唔講唔知,原來「薯蛋頭先生」唔係源自《Toy Story》,想知更多關於這個薯仔的秘密,即睇《17個薯蛋頭秘密大公開》啦!

除佈置上有薯蛋頭先生和太太的圖案,菜式都可以搵到佢地!

 

 

想知有咩食有咩買,即看《薯蛋頭Cafe限定餐牌》、 《薯蛋頭Cafe紀念品。仲有《Fans見面會》架。

大懵的薯蛋頭先生經常調亂自己的眼耳口鼻,今次竟把它們全都倒進Cafe的食物裡!Mr. Potato Head Cafe的菜色都以薯蛋頭先生的「嘜頭」為主題,餐廳將使用不同的新鮮食材和特製眼耳口鼻糖霜去拼砌他的funny face!

除主打甜品外,薯蛋頭先生更會帶來美國家鄉的食品,如漢堡包、熱狗及薯角等;另外,為迎合小朋友的口味,Izumi Curry更會特別調製辣味程度較低的日式咖哩,務求讓大人小朋友都喜歡Mr. Potato Head Cafe!

 

餐牌上右邊的自家製朱古力蛋糕,暫時未有供應。

另看薯蛋頭Cafe限定餐牌、《餐廳佈置、《Fans見面會》,或返回簡介》。

餐廳内設有Pop-up store,大部分紀念品均由日本直接引入,屬首次於香港出售,就連迪士尼都未有得買!薯蛋頭先生更特別為是次活動而設計限定T-Shirt及布袋。而一套四款的限定版襟章,將會在開業首兩個月内,免費送給已like Izsumi Curry Facebook Page的顧客。每枱顧客最多可獲贈一個襟章。襟章數量有限,送完即止。大家要把握機會!

 

另看 《薯蛋頭Cafe紀念品》、《餐廳佈置、《Fans見面會》,或返回簡介》。

各位Fans,仲有機會可以見到薯蛋頭先生!

時間:7月4日(開幕日)
地點:屯門V City

時間:7月11日、12日
地點:屯門V City

時間:7月18日、19日
地點:尖沙咀Mira Mall

活動資訊

  • 日期2015年7月4日起 至10月中
  • 地址 Izumi Curry屯門V City及尖沙咀Mira Mall分店
  • 電話2392-6222

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓