期間限定!TSUM TSUM街機版香港場測

文: 尋玩人
2015.08.20

最新消息:

根據官方Facebook指,香港場測已於8月21日晚上提早結束。

-------------------------------------- 

TSUM TSUM熱潮停不了!在手機大受歡迎的TSUM TSUM,於日本推出了街機版。而香港終於都有得玩!街機版最大賣點,除了螢幕夠大,而且仲可以取得TSUM TSUM實物公仔。

香港場測只限幾日,各位粉絲不妨去試玩!想知點玩,詳見《收費及玩法》及《TSUM TSUM實物公仔》。

日本單玩一局¥100,連公仔¥500。至於香港場測,單玩一局收費為1個代幣(即$7)。如果想要取得TSUM TSUM實物公仔,則為一局5個代幣(即$35)。

  

街機版遊戲玩法與手機版大致相同。唯一不同的是,一開局,遊戲機會隨機送實物公仔。實物公仔不但可以當作擺設,而且還可以用作遊戲之中。只要把實物公仔放到指定位置(見上圖),系統會進行辨識,並可於遊戲中使用(據短片示範,用家最多可以使用5個實物公仔)。而公仔亦可用作記錄金幣及成績。

遊戲模式可選雙打或單打,與朋友即場對戰。

實物公仔款式可>>按此<<

 (圖:FB@Konami Asia)

據知香港場測暫時只提供第一代款式。而日本已經推出了第二代。

 (圖:TSUM TSUM官網)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓