少爺18 班蘭及榴槤手工蛋糕系列登場

2015.09.29

Drawing Room Concepts旗下的星馬菜餐廳「少爺18」向來將星菜與西餐結合,創作不少獨一無二的菜式,最近餐廳再度革新餐牌,由10月5日起推出班蘭及榴槤蛋糕系列,為食客帶來熱帶風味,即看《甜品介紹》

除了甜品之外,「少爺18」更會帶來一系列新加坡x西餐菜式,如炭燒辣醬豬肋骨($98)、新加坡黑胡椒蝦($138)、燒香茅原塊豬頸肉($98)及黃薑蝦長通粉($98),香口惹味好吸引!

>>>>> 甜品介紹 

>>>>> 即看更多限定食品

1. 班蘭榴槤瑞士卷

外賣原價$88/個; 推廣價$68/個

堂食$20/件

軟綿綿的班蘭蛋糕包着自製榴槤忌廉,滲透着濃郁的新加坡風味!

2. 椰香班蘭天使蛋糕配班蘭蜜脆

外賣原價$118/個; 推廣價$88/個

雪芳蛋糕上塗上滿滿的椰子忌廉,配上風乾的椰子片和班蘭蜜脆,口感豐富。

3. 榴槤雲石芝士餅

外賣原價$198/個; $38/件

堂食$58/件 連水果

小編推介!榴槤夾芝士倍感濃郁,配合香脆的oreo餅底,無抗拒的理由!

4. 班蘭芝士餅

外賣原價$98/個; $18/件

堂食$38/件 連水果

芝士餅中加入了班蘭汁,味道較一般芝士餅清新,平時不愛吃芝士餅/芝士蛋糕的你可以一試!

返回《主頁》。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓