日本直送!OK便利店有售木村靜岡汽水

2015.11.13

由即日起,OK便利店將售賣一系列由日本直送的木村靜岡汽水,和風設計玻璃樽十分吸引,一共有7款口味,包括靜岡縣限定的綠茶可樂、以富士山水製成的富士山汽水、完熟水蜜桃汽水、麝香哈密瓜汽水、葡萄汽水、柑橘汽水及草莓汽水,每支售價$15.9。

小編行過幾間分店,暫時都未出現缺貨情況;木村靜岡汽水樽身精緻,儲物控不禁想儲齊一套,至於味道…小編挑選了3款試味,看看《試味報告》吧!

>>>>> 卡樂B亦即將推出新品「法式焦糖燉蛋味薯片」,想知它的味道嗎?

>>>>> 即看更多限定食品/飲品推廣

1. 靜岡縣限定綠茶可樂

小編本身對「綠茶/抹茶」不太瘋狂,以為可樂加上綠茶味會好伏,點知幾好飲喎,小編1號、2號一致認同似四洲可樂味泡泡樂糖!不過有無綠茶味呢?答案係…無嘅!

2. 完熟水蜜桃汽水

水蜜桃飲品向來靠得住,完熟水蜜桃汽水聞落好香,但飲落味道有落差,似有汽果汁酒!

3. 麝香哈密瓜汽水

評價好壞參半,鍾意食哈密瓜的小編1號覺得味道唔錯,味道幾真;小編2號則覺得這款哈密瓜汽水「勁臭」,淨聞都頂唔順!

同一般汽水一樣,最好雪凍先飲,室溫汽水再加上開樽一段時間唔夠汽,味道會變得似藥水…

>>>>> 返回主頁

活動資訊

  • 日期2015年11月11日起 起至另行通知為止
  • 地址 各OK便利店分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓