真榴槤!人氣貓山王果肉Gelato Bar到港

2016.01.21

「Durianbb.com 榴槤 BB」的食品於2015年冬季美食節大賣,乘勢推出新一批貓山王果肉Gelato Bar,通過衛生檢測後即將抵達香港啦,愛吃榴槤的你可於1月25日晚上9時開始預購,睇睇《預購方法》

榴槤BB於馬來西亞與當地資深農民合資管理貓山王果園,於果園收果後嚴格挑選品質優良的榴槤,於36小時之內送抵香港。無論Gelato Bar抑或榴槤蓉都是自家製,新鮮濃郁,啖啖都是軟綿綿的貓山王果肉。

圖:FB@Durianbb.com 榴槤 BB

>>立即預購<<

下頁看:更多限定食品 

預購活動由1月25日(星期一)晚上9時開始至1月31日晚上11時59分,有意購買貓山王果肉 Gelato Bar的話,可登上Durianbb.com 榴槤 BB 的官方網站選購,Gelato Bar $50/支,8支裝$350,D24 榴槤蓉亦同時開售,一杯$50,買滿$300免費送貨到屋企樓下。限量供應,想食的話就早點訂吧,送貨期為2月1日至2月5日,新年有得食!

圖:FB@Durianbb.com 榴槤 BB

官網:http://durianbb.com/

貓山王果肉 Gelato Bar亦即將於2月抵達元朗又新街、觀塘成業街及銅鑼灣邊寧頓街等門市,想食又嫌麻煩的話,就耐心等候一下吧!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓