KITTY史諾比布甸狗齊現身! 年初一花車巡遊

文: 爛玩精
2016.01.27

由旅發局舉辦的國泰航空新春國際匯演之夜將於年初一晚上於尖沙咀舉行,今年主題為「環球樂園‧新春派對」,將會有十三部花車及二十二個國際及本地團體作出表現,是歷年來最熱鬧的一次!

匯演將於當天8時正式展開,而當日約下午6時開始,不同演出單位如星球大戰的白兵和黑武士、日本SANRIO家族的HELLO KITTY、布甸狗等將會同大家作近距離互動,太空館旁更會有樓高三層的巨型賀年史諾比同大家say hi,猶如大型嘉年華會。巡遊路線沿途亦設有10個定點音樂地帶,由本地音樂人為大家獻唱。

觀眾可於巡遊路線兩旁免費欣賞,而想坐得舒適則可選擇購買文化中心觀眾席門票,票價為港幣$480 / $450 / $300。門票由1月30日(周六)起以發號碼牌方式公開發售,領號碼牌後可於指定時間購票。每人每次限購四張,售完即止。

作為農歷新年的盛事,大家就算不親身到場亦可透過電視直播感受新年氣氛!

下頁:匯演巡遊路線圖

即睇:更多賀年活動

 

(按圖放大)

下頁: 睇更多賀年節目 

活動資訊

  • 日期2016年2月8日 - 2016年2月8日
  • 地址 尖沙咀文化中心至半島酒店
  • 時間8pm巡遊正式開始;6pm起有表現活動

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓