必食抹茶餐肉、燒餅包!御前上茶7款抹茶新品

2016.02.11

究竟抹茶食品可以有幾多變化?一向主意多多的抹茶食品專門店御前上茶,最近一口氣推出多款全新抹茶食品,不但有配搭招牌雪糕的蜜瓜包,亦有意想不到的抹茶厚切餐肉包,好特別呢!

一如以往,御前上茶選用日本麵粉製作麵包,至於抹茶則用上京都百年品牌森半,質素有保證。

新品當中包括4款麵包、3款蛋糕以及多款曲奇,較早前御前上茶推出的抹茶菠蘿包人氣高企,有見及此,日本師傅特意製作另一款別俱香港特色的抹茶麵包 — 「御前抹茶極厚切午餐肉包」。厚切餐肉令麵包口感更加豐富,抹茶的甘香包圍着肉香,構思新穎。

另有御前抹茶蜜瓜雪糕夾心包、御前抹茶紅豆燒餅及御前抹茶薯蓉燒餅,最特別的口味定是抹茶薯蓉燒餅,抹茶麵包內有軟綿綿的薯蓉和火腿,味道帶鹹。

以全新配方製作的抹茶卷和抹茶鮮忌廉卷相信會是人氣之選,忌廉餡微甜軟滑,適合港人口味。

御前上茶亦推出曲奇禮盒,可選抹茶手工曲奇、手工曲奇球及蝴蝶酥,價錢由$88-$188不等,無論是送禮抑或自私食都啱!

下頁看:更多最新抹茶食品

活動資訊

  • 日期2016年2月3日起 起推出
  • 地址 廣華街13號廣輝大廈地鋪2號/廣華街13號廣輝大廈地鋪4-5號/梳士巴利道3號星光行2樓誠品書店L203-L204/新界屯門鄉事會路83號V city 一樓L1-13號舖
  • 電話2448-6738

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓