季節限定!弘日本餐廳「北海道祭松葉蟹」食品

2016.02.01

繼推出刺身二段丼後,位於灣仔道的弘日本餐廳又一新搞作,舉行季節限定的「北海道松葉蟹祭」,師傅以蟹的各部分炮製出多款限定美食,如賣相夠「浮誇」的松葉蟹二段丼及燒松葉蟹蓋,另有石鍋飯及其他蟹肉小食,最啱鍾意食蟹的朋友!

松葉蟹二段丼($288)極具份量,可供兩人享用,上層的蟹蓋,注入蟹粥以蛋黃漿封鎖,以燒烤方法將水份蒸發至蟹粥之凝固,味道鮮甜。

下層為微暖的蟹肉飯,食落啖啖都是松葉蟹肉和蟹籽,兩邊插着8隻蟹腳幾搞鬼;中央部分放有輕輕燒過的帶子,食客可安排師傅將戒指、手鏈等小飾物放於帶子之中,為同行的另一半送上驚喜呢!

 

另有蟹皇石鍋飯($128),同樣食到真材實料,蟹膏味道濃郁,口感較濃稠像粥一樣,若飯粒能粒粒分明一點,相信更得人歡心。

蟹雲吞($68)也是值得一試的小食,表薄餡多粒粒都漲卜卜;喜歡食魚生的話,小編另推薦珍寶紅玫瑰手卷($128),師傅巧妙地以間八及藍鰭吞拿魚赤身刺身「扮玫瑰花」,手卷內有龍蝦仔沙律和甘香的粒粒三文魚,非常足料!

兩個人share的話,建議一邊撕下紫菜,一邊用匙羹進食,免得食到天一半,地一半…(笑~)

下頁看:更多限定食品

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓