便利店有售! Häagen-Dazs期間限定花味雪糕

2016.02.15

7-Eleven便利店有得賣Häagen-Dazs花味雪糕了!

圖:FB@Häagen-Dazs

 

日本Häagen-Dazs經常推出期間限定的雪糕,身在香港的我們飽受「有得睇,無得食」的痛苦。難得今次香港Häagen-Dazs適逢春季,推出兩款限定花味雪糕,又怎可以錯過呢!先前只限定於專門店發售,由2月15日起Häagen-Dazs花味杯裝雪糕將陸續登陸各7-Eleven分店!

每杯的建議零售價為$27.9,據負責人所講,試賣初期分店返貨量不多,而且不是間間分店都有。小編今日(2月15日)好幸運,行過藍田、油塘、鰂魚涌分店後,終於於尖沙咀K-11附近分店找到,睇睇味道如何:

玫瑰荔枝味

一入口就滲出有淡淡荔枝味,繼而是玫瑰的香味,味道十分夾!雖然找不到果肉的蹤影,但雪糕味道天然、清新,會encore!

杏桃薰衣草味

打開杯蓋已聞到濃郁的薰衣草味,配以微酸的果肉,有咬口。但略嫌薰衣草味蓋過果香,甚至像香薰,除非你本身很喜歡薰衣草的味道,否則...建議食玫瑰荔枝味。

下頁看:更多限定食品 

活動資訊

  • 日期2016年2月15日起 起陸續推出
  • 地址 7-Eleven分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓