敢想敢創作!HCM 手作搖籃「想像。市集」

文: 尋玩人
2016.02.19

HCM 手作搖籃市集將於今個星期六、日再度登場!是次市集在觀塘鴻圖中心舉行,一共有大約 50 檔手作攤位,各具特色,不少檔攤的產品都以健康天然為主,為大家提供一些健康生活的新選擇。

攤檔包括主打天然零食的「SIGNATURE SNACK」,多款自家烘焙堅果零食,不含添加劑,讓大家吃得開心又放心。

 

吃之外,還有提倡"0"毒生活的「零淨皂」及「Elegant Life 優雅 . 生活」,分別為大家提供無添加的手工皂和天然護膚洗髮產品。

 

手作從來都是不分年齡的玩意,只要你有自家製品,都可以成為檔主。其中一檔「袋袋平安」就由一眾退休人士以布藝及皮革,造出各式各樣不同用途的包包。

 

除此之外,現場更有90後少女100%自家製的特色甜品,睇得又食得,最啱大家影相呃like!

 

圖片來源:fb@HCM 手作搖籃 

下頁: 更多市集活動 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓