節日特別版!吉百利「扮真蛋」朱古力復活蛋

2016.03.03

踏入3月,白色情人節以外,復活節也是重點節日之一!

不少食品廠商都陸續推出應節食品,小編最近行經便利店,就被吉百利這款「扮真蛋」的復活蛋吸引住;不但有雞蛋的造型,朱古力蛋還以質地稍為「粗糙」的蛋盒盛載着,好逼真好可愛呢~

撕開紫色包裝紙,已能聞到濃郁的牛奶朱古力味,食落都幾甜,要飲水解膩;外層是硬身朱古力蛋殼,內裡則是軟心朱古力,可用附送的紫色小匙羹食用,一啖食哂亦得!

暫見Circle K及7-Eleven便利店有售,一盒四隻$39.9,跟同樣喜歡吃朱古力的朋友share,一人一隻$10有找,不妨買盒試試。

*價格可能於個別分店變更

吉百利英國官網顯示,廠商另推出了有不少復活節特別版食品;朱古力味以外,這款「扮真蛋」的復活蛋原來還有雲呢拿味,另有焦糖復活蛋、Oreo餡迷你復活蛋和各款動物造型復活蛋等,希望在香港都可以買得到!

下頁看:2016年復活節美食、活動 

活動資訊

  • 日期2016年3月3日起 由即日起上架
  • 地址 Circle K、7-Eleven 便利店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓